Vem är tjuven?

Jag hade tänkt att jag skulle ta ett wienerbröd och en kopp kaffe som efterrätt och så ville jag sitta på balkongen  och mysa i solen, när jag kom ut på balkongen så ställde jag kaffet och wienerbrödet på räcket jag gick in för att hämta lypsylet och när jag kommer ut så står min kopp med kaffe alldeles själv på räcket... Först trodde jag wienerbrödet hade ramlat ner från balkongen men icke sa nicke inte låg de nått wienerbröd på marken... Så de måste ha varit skatjäveln som snodde det eller kan de vara våra nya grannar?!!!!! Haha!! jag som hade sett fram emot min fikastund... Men de fick helt enkelt bara bli en kopp kaffe i solen istället, men wienerbrödet hade suttit fint...


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback