090523

Hej
Min dator är fortfarande trasig buhu:( I natt ska jag jobba på subway så ska hålla mig vaken med mycket kaffe! haha har varit trött hela dagen så vi får se hur de här kommer att gå... i torsdags så var jag emelie och erika ut på Heartbreak och sen blev de efterfest i"tornet" det var heltklart en toppen kväll! Jag och erika travade till gdg och köpte korv på morgonen innan vi drog oss hemmåt, de va helt klart värt att bryta min ovovegiteriantid med de korvarna såå gott var det, vi kom hem runt halv åtta så fredagen fick jag inte mycket gjort de enda jag gjorde var att gå och badade med Felix (kusinbarn)  och han är ju så sjukt söt men en riktig fegis!

Idag har jag varit i uppsala och fixat julia inför balen i kväll, hon blev jätte fin så hoppas hon har kul nu! Ni kan alltid komma in och säga hej till mig på subway om ni har lust;)

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback