Gå ner i vikt eller bara må bättre, allt är möjligt!



Nu har jag ätit herbalifes produkter i drygt 3 veckor snart tror jag... jag känner mig mycket piggare och jag mår toppen!  Träningen är inte alls lika jobbig längre får knappt träningsvärk och jag orkar mera, så herbalifes produkter är verkligen skit bra! Och jag har minskat med 3 cm runt midjan på den här tiden vilket inte alls va planerat, så jag tror verkligen på de här produkterna! Jag ville inte gå ner i vikt så därför byter jag bara ut 1 måltid per dag mot herbalifes shake, vilket för min del brukar bli frukosten, då gör jag en smoothie med fil och frysta hallon, en banan och formula 1 och en skopa proteinpulver(formula3) de blir jätte gott och en riktig toppen start på dagen! Så behöver ni gå ner i vikt eller bara som mig känna er piggare och prestera bättre under dagen så börja med herbalife! Kommentera det här inlägget så hjälper jag er att komma igång! ni kan också gå in på http://www.herbakatalogen.se och kolla in produkterna, de finns riktigt goda proteinbars!



Your words
Postat av: En svärmorsdröm

Jag vill inte gå ner i vikt, men jag vill ha extra jobb!

2009-03-25 @ 21:39:16
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback