Söndag

Skellefteå here I come! haha aja inte riktigt så många som välkomnar mig dock ,känner ingen i min egen ålder här  uppe så de blir några dagar med farmor och pappa kanske ska träffa min kusin en korttis också det blir trevligt! Bilfärden gick helt okej men var rätt dåligt väder ett tag och många galna bilförare ute på vägarna... obehagligt!

Sally hittade till rätt dörr fast hon inte har varit här på länge de var imponerande duktig vovve! hehe fikat stod väntande på oss som vanligt älskar farmor Inga-brittas hembakade mackor! Här läst Sofies (Min kusin) spallt i deras tidning också riktig bra! Nu har jag bloggat ett tag skrivit i kapp de senaste dagarna jag har missat men ska nog sova snart!

Your words
Postat av: Erika

här är det bara bra... på mycklet bättre humör än vad jag va i helgen. Hur e de med dej då?

2009-03-09 @ 16:35:31
URL: http://budgetshopping.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback