Herbalife!

De är dags att rycka upp sig nu! Man kan inte gå och sörja i all evighet men de är tillåtet ett tag och de är såklart man ska minnas och sakna Nisse, men man ska inte begrava sig själv tillsammans med honom!

Idag träffade jag Annika som hjälper mig med Herbalife som jag började med i dag så om någon är intresserad av produkterna så hör av er till mig! De är olika kost tillskott de finns allt möjligt från viktkontroll till skönhetsprodukter! När jag har kommit igång kommer jag att beskriva hur jag har påverkats osv. och självklart beskriva om de va enkelt att komma igång med arbetet och skaffa kunder!



I morgon blir de Stockholm med Anna kommer bli en toppen dag! och lördag simskoleavslutning ska bli så skönt men sen börjar ju en ny omgång den 17 inte lika skönt, men innnan dess så hinner jag åka upp till Skellefteå med pappa och Sally och hälsa på farmor åka snowboard och bara ta de lugnt, va så länge sen jag va där och hälsade på... känns som jag har missat att åka upp en omgång när resten av familjen varit där...

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback