Gävle

Hemma igen hem färden gick rätt segt vi stannade i Umeå för att pappa skulle på ett möte medans jag satte mig på ett fik och gick igenom den sista delen av Herbalifes utbildning, så nu ska jag bara bygga min 90 dagarsplan med Annika! Vill komma igång så fort som möjligt nu!

Jag är sjukt trött men borde rycka upp mig lite och kanske gör nått?! fast ett varmt bad och tvn lockar mer ärligt talat...

Your words
Postat av: Lina

Härligt med ett varmt bad ju :)

2009-03-12 @ 12:14:43
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg+

2009-03-12 @ 20:24:27
Postat av: mia

du skrev att du kunde hjälpa en att gå ner i vikt om man skrev en kommentar. Här är jag!

2009-03-12 @ 22:53:17



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback