Danmark

Jag vet inte hur många år sedan de va men 4-5 årsen kanske så åkte jag tillsammans med min familj till Danmark på semester, de var riktigt mysigt vi bodde i en liten stuga så Julia, Anna och Jag fick sova i ett rum.. jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände men Anna började iallafall skrika på grund av en spindel men den tog vi ut och allt var lugnt... De här va när vi skulle sova jag låg på våning sängen Julia viska mitt namn  och pekade på väggen bredvid mig... jag låg väldigt nära väggen så när jag vände på huvudet så så de ut som om de va en sån där jätte-spindel med hår... Jag kastade mig ner för sängen och började skrika tårarna sprutade och sen dess har jag hatat spindlar! Självklar så var det ingen jätte spindel med hår utan bara en vanlig spindel men eftersom jag va en decimeter ifrån den så såg den mycke större ut än vad den var.





<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/514559/ellenhedin?claim=5yc43bpjz8j">Följ min blogg med bloglovin</a>


..

Your words
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha ush:p

2009-03-25 @ 17:21:03
URL: http://halshammar.se



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback