090314

Hej!
Det blev inget bloggande från fiket, lyssnade igenom en extra utbildning från Herbalife istället och gjorde värsta antäckningarna, tror jag lärde mig mycket på den halvtimmen! Skit bra!

Men fick värsta bråttom när jag skulle hem tog tjugo över 6 bussen hem då hade jag 30 min på mig att göra mig i ordning byta om och springa till bussen... och jag hade inte ens bestämt vad jag skulle ha på mig men jag hann... men sen visade det sig att bussen va mer än 10 min sen så fick stå vid busshållsplatsen as länge:/

Vi började kvällen hemma hos Senja men vi gick rätt så snabbt vidare till all saints där vi satt och drack öl tills de va time to move on till Goya de va riktigt kul Miriam Åkte hem vid ett tiden  Men jag och Mickis röjde loss på dansgolvet! och vi tog sista bussen hem:D lyckad kväll!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback