090302

Kunde inte sova igår jag tror jag är rädd för vad drömmarna för med sig, till sist så slocknade jag iallafallo ch de blev en drömfri natt! Eller iallafall inget jag kan komma ihåg... Sov jätte länge in på dagen idag, känns lite surt eftersom jag hade en hel del planerat... jag får väl ta och göra de i morgon istället! Jag var ut med Sally och sen så slappade jag med Anna framför tvn...

Ringde Walter men det var Lena som svarade så nu hoppas jag att Walter ringer upp mig snarast!!

Jag bestämde mig för att åka och träna så bokade in mig på ett Power Yoga pass som jag gick iväg till, de va riktigt skönt kunde släppa allt annat som snurrar i huvudet och bara fokusera på Yogan. Sen blev de en halvtimme löpning / 5km och 30 min contortion träning innan jag drog mig hemmåt... Då de blev pasta och sallad till middag!

Nu ska jag lyssna klart på Sista Twilight boken mamma har lånat några nya talböcker men glömde säga att jag ville ha de på engelska så får ta en sväng förbi biblioteket imorgon!

Puss


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback