möte,fika,middag,städa,sova

Hej sov länge idag och de var verkligen skönt vid ett gick jag till fjärran för att fixa det mesta in för sommarsimskolan som börjar i morgon... de ska vara 7 grader varmt och regn kommer säkert blåsa massor också känns verkligen som en toppen start på jobbet! Nej usch jag vill bara ligga under täcket och mysa men man får bita i hop de kan ju inte bli sämre än såhär iallafall... hoppas jag! Sen tog jag en fika med Madde, missade ju hennes studen tråkigt... men de va kul att höra allt skvaller=)

Middag blev på Helt Enkelt super gott, jag var vrålhungrig också så de smakade bättre än vanligt men har sjukt ont i magen nu... Jag ska fixa lunch till i morgon och städa på rummet sen blir de en tidig kväll för mig! ska upp och träna innan simskolan börjar så klockan ringer 06.00 ska vara på fjärran vid halv åtta borde räcka med en halvtimme att äta frulle och sätta på sig varma kläder!

Hörs i morgon !

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback