090618

Hej!
Nu har jag jobbat en hel vecka och de har gått i rasande fart, bränt mig har jag också gjort trots de dåliga vädret! haha.. I morgon är det midsommarafton och vi ska till sthlm, ska umgås med familjen under dagen så får vi se vad som händer på kvällen ! Har sett på film med mamma och Anna nu men känner mig alldeles för trött för att se en andra film så ska nog sova snart har ändå varit igång hela dagen... i morgon blir de en morgonpromenad har inte orkat gå några den här veckan eftersom jag börjar såpass tidigt, får se om jag orkar nästa vecka, förhoppningsvis så gör jag de! näe dricka the och sova är planen nu... Godnatt!

Your words
Postat av: felicia

Vilken fin blogg du har:) ska vi börja följa varandra i bloglovin?

Kram

2009-07-13 @ 21:59:54
URL: http://felicehomuth.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback