Hemma igen!

Hej
Jag körde riktigt hårt idag de känns skönt! Jag började med 15 min uppvärmning/kondition sen fortsatte jag med överkropp.. körde mest överkropp idag ca 20 min så är riktigt slut i armarna sen blev de ben i ca 10 min och mage/rygg 10 min... jag stretchade ordentligt en hel halvtimme! så båda spagaten va helt okej splitten va mycket bra och rosen känns inge jobbig längre! men har lite att jobba på ändå... Man kan alltid bli bättre! riktigt effektiv styrka.

Stora björnen va också där haha min styrketränare från cirkus! Anders Bergström heter han men från och med i dag får han heta den store bjärnen han va så rulvig i håret så är han stor som en björn också! Där kan man snacka muskler;)

ska ta ett varmt bad nu med olivskum!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback