Grattis pappa!

Pappa fyller år idag! I morse så skulle vi gratta pappa jag mådde skit men de gick helt okej! Sen beddade jag ner mig i sängen igen för att försöka bli bättre... hade simskola vid 2 idag men va inte i vattnet men de är feberkännsla när man är i det varma rummet utan att bada !

Nu ikväll har jag tryckt i mig chips och kollat på film med några kompisar seven pounds mycket märklig film jag kan inte säga att jag tyckte den va dålig men den är svår att plasera, men en film behövdes efter gårdagens chock! Och måste tacka för skjussen körde runt i hela stan för att lämna av /hämta folk och jag är verkligen glad för att slippa gå ute i detta snöoväder!

Men innan jag tog mig själv i kragen idag så gjorde jag Erika fest fin:) my darling! hoppas att du fick en toppen kväll, jag fick iallafall de!

Jag fryser so fucking mutch ska ta en varm kopp ört te innnan jag kryper till kojs, godnatt alla läsare!

Your words
Postat av: Erika Karlsson

ja åh! du ska bara veta hur många komplimanger jag fick för håret :D. tacktacktack!!! <3

2009-02-08 @ 15:37:28
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback