090223

Jag borde ha stannat hemma i lördags har mått dåligt hela dagen men lyckades få i mig en  macka för ett tag sedan... men man lär sig av sina misstag! Inte ut och röra på sig när man mår dåligt, de blir bara värre! Och de va ingen lyckade kväll heller alla sprang bara om kring förutom jag då haha aja så kan de bli ibland får ta och träffa Miriam någon annan dag i veckan i stället!

Innan jag satte mig på bussen köpte jag mig min vegitariska special rulle som innehåller potatismos (läs pulvermos),sallad, dressing och ketchup... finns inget vegetariskt så de har blivit min egen specialare.. den är riktigt god faktist;) Eller hur Erika !?

Hade ett litet samtal med Erika igår också hon försökte få mig att gå ut jag va nära att falla för frestelsen, men tur att jag inte gjorde de, då hade jag varit ännu mer sjuk än vad jag redan är! Men hon verkade ha kul iallafall, darling min! För er som inte visste de så är hon min granne och vi har kommit varandra riktigt nära den senaste månaden riktigt kul, trivs verkligen jätte bra ihop med henne!

Men på bussen hem så kom de in en kille som va jätte full stackarn, han mådde så dåligt... när man ser de så förstår man inte varför man vill plåga sig själv på de sättet igentligen, alkohol är ett gift och man mår inte bra av de! Varför väljer man att förgifta sig själv frivilligt ? Tror jag ska sluta med de, iallafall dra ner på alkoholmängden rejält!

Jag blev irriterad på en kille som kom och pratade med mig också han sa åå vad du är snygg, het kropp blablabla och frågade massa saker visst de va väl inte så farligt kan ju till och med vara trevligt att snacka lite ibland.. men komversationen fortsatte så här:

Han - Letar du kille för ikväll?
Jag - Nej
Han  - Jag letar tjej
Jag - ...
Han - Kan jag inte få sova hemma hos dig? 
Jag - VERKLIGEN INTE!
Han - Vill du följa med hem till mig då?
Jag - Nej
Han - Många tjejer brukar följa med mig varför inte du?

Där slutade jag svara.... jag blir så irriterad han trodde väl att jag var full och lätt fångad eller nått? Hade jag varit ute efter att ha sex hade jag ändå inte letat på bussen, iblan undrar man vad killar tänker med igentligen?

Your words
Postat av: Erika Karlsson

Ja, den är jättego ;) goaste fyllematen/kvällsmaten ever! :D

Nej du får bli frisk nu! Vi får ses senare idag. Loveu!<3

2009-02-23 @ 11:33:13
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback