Skvaller, sex och middag!

Nu har jag fikat en massa timmar, blev Mingel och bar jag gick dit innan och lät tankarna flöda... brukar göra de ibland öppna ett word dokument och bara skriva de jag tänker på, de brukar ofta bli väldigt bra... Jag presterar mycket bättre när jag är på ofentliga miljöer när jag sitter på tåg eller är där de rör sig mycket folk på centralstation i stockholm tex. där rinner texten ner på papperet behöver inte ens anstränga mig! Och självklart på fik är också en väldigt bra miljö för mig att sitta och skriva i!
Fikat var i själva verket kaffe och sen en otroligt god sallad för min del... vi sanckade skavaller sex och fredagens middag så kom Erika förbi en stund!:D Mycket trevligt!


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback