Riktigt härligt!

Skönt med en promenad! vi var ute i 45 min och man kände sig riktigt hurtig så nu har både jag, Erika och Sallan gått långpromenaden för dagen! Men ibland tänker man inte riktigt... vi kände oss lite små skabbiga och ville inte träffa någon så går vi kl åtta då alla som börjar halv nio är påväg till jobbet/ skolan? Smarta vi är! haha men man överlever;) Jag ska ringa Micke idag också, och snacka  om medlemsskapet i föreningen och kräva en nyckel till hallen;) vill ju kunna träna när jag känner för de! Ska ta och vila lite nu börjar bli lite sömnig men de blir bara en powernap jag lovar! Ska inte sova bort dagen!

Your words
Postat av: Melina

härligt med en lång promenad!

2009-04-15 @ 11:36:41
URL: http://mmelina.se



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback