När man är på stan så vill man alltid shopa!

Och idag så blev de ett par skor från hm riktigt söta! kommer bli fina till sommarklänningarna i sommar!ni får se dem i morgon de är marinblå! imorgon ska jag upp och gå igen hoppas Erika hinner se mitt sms nu också så att jag får sällskap annars får jag gå själv... jag får se hur de går med insomnandet har redan sovit några timmar framför tvn var så fruktansvärt trött men börjar bli trött igen, tur de! ska upp i tid i morgon med! Mitt horoskop ser lovande ut i morgon haha jag läser alltid mitt horoskop innan jag går och lägger mig har en nojja där inte för att jag tar de på allvar och styr mitt liv efter det men jag tror de kan påverka en... så här lyder torsdagens horoskop...

Av Felicia Stålkrantz Baurén

Väduren 21/3-20/4

Det blir en händelserik dag på mer än ett sätt. Ett möte med en speciell person lyser upp dagen och får dig att känna dig mer motiverad än på länge. Det här är din dag.

Så de känns toppen de är ju min dag i morgon!

Godnatt alla goa läsare!


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback