090428

Hej!
bloggen kommer att sota för allt jag måste fixa nu men ska försöka hålla igång den så gott jag kan! simskola idag har inte jobbat på super länge...de blir sista arbetstillfället innan sommarsimskolan börjar i Juni känns lite konstigt har inte äns hunnit lära mig alla barnens namn... men de blir bra att ha ett litet uppehåll innan de sex intensiva sommar veckorna kommer! Efter simskolan ska jag träffa Henrietta och Miriam, vi får se vad vi hittar på! Snart är de Valborg också de blir Uppsala för min del:D vad ska ni göra?

Your words
Postat av: Ävelicious

Är du något för smycken och accessoarer?

Då borde du kolla in sveriges största nätbutik,

Kolla in mitt senaste inlägg för mer information! :)

2009-04-28 @ 18:20:16
URL: http://evehedberg.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback