Sorg..

Att förlora någon som alltid gjorde en glad och som har stått en nära, någon som man tror skulle finnas där för alltid... de är hårt och ens tillvaro kan gå från toppen till botten på bara ett ögonblick, de var de som hände mig, jag tittade tillbaka i min kalender och upptäcker att det redan gått 7 månader hela 7 månader sen min underbara och saknade vän Nils dog... tiden och livet har gått så sjukt fort de känns som om de lika gärna kunde varit i går han försvann, de gör fortfarande lika jävligt ont när jag tänker på det och att livet kan vara så oförutsägbart skrämmer mig... att när som hälst så kan någon bara försvinna och inte finnas kvar de är så viktigt att vara rädd om de man har och de är nått man måste påminna sig själv om så ofta, de är lätt att glömma. Varje gång jag blir så här ledsen så hjälper de mig att se saker klarare, se de som är viktigt...


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback