Vad trött jag blir!

Satt nyss och skerv ett långt inlägg så blir de nå fel och internet slutar att fungera så nu får jag skriva i hop de långa inlägget till ett kort! Ögonlocken börjar hänga är framför skärmen! Jag skrev iallafall om att jag hade varit på Erikas föreställning i kväll, man fick sig några goa skratt kan jag säga! så gå och se den om ni är i Gävle den kostar bara 30kr! Jag har aldrig förstått mig på de där med teater,  visst att stå på scen de älskar jag men att göra de och ha massa repliker man ska komma ihåg, det skulle jag aldrig klara! Men det gjorde Erika klockrent! Vi tog en fika på Wayne's efter föreställningen, det blev deras goda morotskaka och kaffe.. men nu är jag så trött att jag halvsover ska tvätta bort sminket och krypa till kojs?! hoppas ni har haft en trevlig dag! Godnatt..

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback