sjuk?

Blää jag har sån fruktansvärd huvudvärk! mår illa! inge bra de här inte... har ju kurs i helgen.. jag har trots min huvudvärk varit ute och träffat dream team i kväll, vi satt på interpool och drack kaffe haha de va nått nytt va? tack Per för de goda kaffet, de åt lite mat också men jag och Anna hade precis varit och ätit på Mingel och bar innan jag träffade Erika och the boys, så blev inget för mig! Jag åt en varm macka.. jag älskar verkligen deras mackor uppe på MIngel! näe nu måste jag sova om de inte ska sluta i katastrof... haha här tar man i ifrån tårna, men skulle inte vara så kul att behöva gå om kursen...Så får se hur jag mår i morgon, kanske får kurera mig hela dagen (Tråkigt)men hoppas på att jag mår toppen! ska ju bli fint väder i morgon?! Jag kan ju inte missa en morgonpromenad den finaste dagen på veckan...men som de känns nu så kommer de nog bli så (hoppas de regnar) Godnatt!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback