God dag!

Hej!

Gick upp vid 10 idag ... jag som skulle vara uppe vid åtta jaja sånt är livet! tog morgon promenaden med sally som vanlig så mötte vi en häst haha jag blev rätt förvånad måste jag säga, hästar fascinerar mig de är så stora och kraftfulla men ändå låter de oss små människor bestämma över dem... Jag förstår att många är rädda för hästar speciellt om man inte har haft någon relation till hästar när de var yngre.. men jag älskar dom även om jag aldrig har tagit ridlektioner:P jag följde bara med när Anna och Frida red när vi var små...  Nu kan jag inte förstå varför inte jag red tillsammans med dom jag var ju där typ alla lördagar iallafall...

Idag har jag saker jag måste göra, jag måste städa nere i källaren, hänga tvätt och lägga in tvätt i garderoberna, sortera papper och bära upp kartonger på vinden, skriva diplom och klippa klorna på Sally... roligt de låter?! igentligen skulle jag lämnat ut några CV:n i dag också men försov mig ju 2 timmar så de hinner jag inte :/ får ta och göra de i morgon... jag tror jag måste byta signal på mobilen så att jag vaknar när de ringer... är det så för er också? Att när man har haft en signal förlänge så slutar man vakna av den! Dax att byta!

Nä nu ska jag sätta igång med mina sysslor så att jag blir klar någon gång...

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback