Uppsala

Hej idag har jag hunnit träna en snabbis men kände av halsen lite så de blev ingen hård kondition bara lite lätt uppvärmning och körde igenom lite armar...  Kom hem och gjorde frukost till mig ,Anna och Jennifer som sov här med anna i natt! Och nu sitter vi på tåget till uppsala vi ska åka och hälsa på vår storasyster Julia:) de ska bli jätte mysigt !

Igår bestämde jag mig för att rycka upp mig och sätta på mig partykläderna och gå ut med Erika jag va sjukt trött men kvällen blev riktigt lyckad och jag är glad att jag följde med! Vi skulle till Heartbreak eller slickcity som den nedre våningen heter. Backyard babies va där och spelade och de va sjukt mycket folk ! jätte kul! Men jag är glad att jag inte stod längst fram eftersom Dregen tydligen hade spytt två gånger utav utmattning, haha snacka om att ge allt på en spelning! vi fick gå hem också eftersom bussarna slutat gå förlängesen när de stängde, Men de gick ingen nöd på oss!

lägger kanske upp några bilder och filmer imorgon om de är någolunda kvalitet, hade tyvärr inte kameran med mig så fick använda telefonen! Men vi får se!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback