Dålig uppdatering!

min dator kraschade så har omformaterat datorn nu därför har de varit så dålig uppdatering!

men jag blir så trött skrev ett jätte långt och bra inlägg nyss så hade jag varit inaktiv för länge innan jag började skriva så allt försvann! Sånt kan få en att tappa stinget plus att jag har feta huvudvärken som gör att huvudet känns som ett stort klot!

men som sagt gårdag gick åt till att omformatera datorn och titta på film kände att jag va på väg ner i sjukträsket redan igår, så skulle försöka motarbeta de genom att ta det lugnt gick ju inge vidare!

så idag har jag mest sovit, lagat "mat" ris med burk majs toppen! och sen som pricken över iet har jag tryckt i mig godis så att jag mår illa! borde ha tagit en skål med frysta hallon istället...

ska ta och se nån film nu hade jag tänkt :) slänger in veckans utmaning lite senare eftersom jag inte kunde göra de igår!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback