090214

hej hur mår alla idag då? Happy valentime's day! Jag tycker de här är en mysig dag visst de är lite överdrivet mycket kärlek hit och dit, att man ska köpa de ena och de andra men om man tittar bortom allt sånt trams så är de mysigt. Man tänker på att sprida glädje och visar att man tycker om folk runtomkring sig de är alltid trevligt...

jag ska faktist ut på krogen idag och jag hoppas de inte är allt för många desperat ute och super de kan bli så tryckt stämning då...

Igår blev de utgång iallafall drack enbart ca 1 glas vin på hela kvällen och jag hade skit kul ärligt talat! och jag mår toppen idag också hm.. alkohol vem kom på de? aja fredag den 13 hände de nått då? Ja faktist jag fick en hel öl över armen men de hade nog blivit över hela mig om jag varit full, nu hann jag reagera och flytta på mig... Erika åkte hem med 01.20 bussen medans jag var kvar ett tag till sen tog vi (några kompisar till Frida) en taxi till Hanna som hade haft 19års fest men det va inte så kul där så sprang ner på stan och hann precis med sista bussen hem, så lite tur på otursdagen hade jag iallafall!


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback