Va faan?!:O

I natt runt två tiden så vaknade jag ut av muller jag trodde det oskade ute men de va nått som inte riktigt stämde och efter ett tag så va ljudet alldeles utanför... skit läskigt och sen när jag kikade ut så låg våra soptunnor ute på vägen, what vem sparkar ut soptunnor på vägen? Skit mysko jag ringde pappa men han va redan på väg ner han ställde upp soptunnorna och hoppa in i bilden för att leta upp människan...När pappa varit borta ett tag så står killen nästan utanför mitt fönster tror ni jag blev rädd eller? haha ja, så jag väckte Anna som blev klarvaken på några sekunder killen var kvar utan för huset ett bra tag sen gick han vidare??? Men de va Torsdag i går = Utekväll för många! Så vi får hoppas att de bara var en full och arg ungdom som fick nått syk igår... Nu ska jag till optiken och sen blir de fika med Anna<3

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback