Sorry!


Oj vad dålig jag har varit på att blogg den senaste tiden, kom av mig efter kursen.... dålig ursäkt. Kom nyss hem i från Glenn, Dreamteam var sammlade ikväll igen men de blev ingen film utan "när och fjärrans" spel, jag är inge fan av sällskapspel om jag ska vara ärlig och frågorna var alldeles för svåra men lite kul var de iallafall man kan ju alltid lära sig nått på det.. När Per skjutsade hem oss så stod de en anbulans utanför grannens hus, man blir allt orolig när man ser en anbulans, men de va inget dödshotande den här gång iallafall, men tycker synd om Rune som har kämpat på så bra efter stroken så ska de hända nått igen... Nu borde jag sova ska upp på en morgon promenad imorgon! Godnatt

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback