Söndagskvällen.

Jag lovade ju att berätta om min och Erikas söndagskväll vi hade planerat att gå och ta en eller två öl på interpool vi sätter oss på interpool och har de mysigt och vi träffar lite folk hit och dit som kommer och går . Under tiden vi sitter där så snappade vi iallafall upp att slick (ett uteställe här i gävle) hade öppet så jag hängde på en kompis från gympan som jag inte träffat på väldigt länge,det var kul att se dig Emma! Erika satt kvar på Interpool medans jag öste på dansgolvet. Vi möttes upp utanför slicken så hamnade vi på efterfest hemma hos Eddi, men blev inte kvar där länge drog med oss alla till erika istället sjöng singstar och åt nötter och kvällen avslutades i vår bastu vid 7 tiden i morse! Verkligen lyckad kväll!


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback