Påsk

Jag har måt skit hela dagen jag vaknade med huvudvärk och illamående så bliv inte särskilt mycket gjort för mig idag har ätit lite påskmat iallafall och fått i mig lite godis men nu mår jag ännu mer illa:( så nu är de slut med godis för min del! Nu ska jag ta tag i träningen och hälsan på riktigt äta nyttigare mindre sötsaker och uppnå mina mål som jag har lagt upp för mig själv! I sommar ska jag och Ted försöka träna lite parakro de ska bli kul hoppas vi får ihop det bara båda jobbar rätt så mycket men de ska nog gå! Vill man så kan man! Ska snacka med Micke (ordförande för Gävle gymnastikförening) också så att jag kan träna på gymnastikenshus. Det ska jag göra så fort som möjligt, så att jag kan komma igång men träningen så fort som möjligt! Imorgon åker vi hem så imorgon kommer jag byta hårfärg! Jag är lite nervös men de kommer bli skit snyggt! Jag kan inte vara tyst längre... Jag kommer bli röd! Färgen är verkligen jätteröd men jag har ju mörkt hår så vi får se hur bra den tar men röd blir jag iallafall!



Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback