Gårdagen

Kursen gick superbra igår men jag har hand om ett barn med asbergers(stavas de så?) så de blir en utmaning men ska läs på lite till nästa helg iallafall så jag har lite kött på benen! Jag gillar inte när jag inte vet hur jag ska bete mig för sista simlektionen igår var han som ett odjur i vattnet och ibland fick jag inte ens någon kontakt med killen! jaja har fått några tipps från pappan så får hoppas att jag kan få honnom att lyssna på mig lite mer iallafall!

Vi jag och Erika blev hembjudna till Glenn igen såg på film och snackade. De uppskattas verkligen att de hör av sig! Nästa gång blir de hemma hos  oss haha jag råkade säga så påvägen hem ;) Ja så från och med igår så är jag och Erika sambos på distans!   nu ska jag äta hörs lite ses senare!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback