Skit ont i ryggen!

Haha ja de har jag men de beror på träningsvärk och stretchvärk! och inte nått annat jag trodde att datorn hade krachat igår för skärmen va bara svart när jag satte på den men idag funkade den helt perfekt igen... Den tyckte kanske att jag behövde en paus!

Så får gå igenom Gårdagen nu istället!

jag kom fram till stockholm vid 10 tiden då satte jag mig på coffe house och åt en sallad den va inte alls så god som här hemma jätte konstig pasta och currysås, så glömde jag säga till att jag ville ha utan lök men tryckte i mig hela iallafall, eftersom jag skulle behöva all den energi jag kunde få! Jag hann inte göra så mycket mer än de innan jag satte mig på   t-banan mot Alby tog drygt 40 min.

Jag hade ingen aning om vart jag skulle gå när jag kom ut vid Alby centrum men de va inte svårt att ta reda på, de va många som visste vart Cirkus Cirkörs lokaler låg så 15 min senare var jag ombytt och klar! vi började med att prata lite och skriva på massa papper knäppa kort osv. Sen värmde vi upp och körde igång orkar inte berätta hela intagningen men de va riktigt roligt! Lärarna va sjukt proffsiga! Så nu känner jag till110% att det här är vad jag vill göra!

Stretchläraren kör på chinesisk stil de gillar jag hårda tag och så att de gör riktigt ont! man märker så fort att man blir vig när man stretchar på de sättet!

sen åt jag på macdonalds innan jag åkte hem... jag höll på att somna massor av gånger på pendeltåget mot upplands väsby va nära på att missa hållplatsen så somnade direkt på upptåget och vaknade 25 min innan jag skulle av skönt!

Har jag sjukt mycket träningsvärk så ska försöka mjuka upp musklerna lite och rycka klart sally nu hörs senare!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback