Lovely!

Hej alla söta läsare! Dagen har varit innehållsrik! Kursen är rätt så okej men man har gjort alla dessa delar tidigare men förhoppningsvis så får vi lära oss något nytt de sista helgerna av kursen! Ska upp kl 6 imorgon så borde sova nu men ska berätta lite om min och Erikas kväll först:D Bara för att jag har kurshelg så vill jag ju inte leva i celibat! haha vi har varit hemma hos Glenn och sett på film, jag, Per, Glenn och Erika mycket trevligt... filmen var inte den bästa så nästa gång får inte Josef?! välja film ;P Jag har nog inte skrattat så mycket på evigheter... vi kollade på massa klipp på youtube innan jag jag va tvungen att spurta till bussen lovar att lägga ut några här på bloggen senare så får vi se om ni tycker de är lika roliga som jag tycker... Eller jag ska nog kolla på dem i morgon också när jag inte är lika trött, för alla vet väl att  man kan ha kul åt ingenting när man är trött iblan... haha Godnatt!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback