Långfredag...

jag fattar inte, man är ute och åker i backen i några timmar så blir man så sjukt trött efter! Sedan vi kom hem har vi käkat godis, glass med jordgubbar, mat och cocosbollar och nu ska jag snart trycka i mig en kopp kaffe... Något jag är så sugen på är en cigg ni som röker vet vad jag snackar om, ett sug efter cigg är på ett helt annat sätt än om man blir sugen på godis eller annat... Men de blir ingen cigg för mig bara massa kaffe... Jag var riktigt beroende av ciggaretter ett tag speciellt efter jag hade varit och hälsat på min dåvarande pojkvän i italien då rökte jag hur mycket som hälst eftersom alla andra rökte så blev man så sugen hela tiden... så de blev svårt att låta bli när jag kom hem men eftersom mina föräldrar inte visste så blev de aoutomatiskt att jag trappade ner men de dröjde ju inte länge förrän de upptäkte de... jag lyckades trappa ner så nu röker jag ungefär ett paket i månaden, men de kommer nog bli mer nu när de blir varmare ute... I kväll blir de Iallafall filmkväll med familjen två filmer är planerade :D



Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback