Trevligt...

Att äntligen få känna sig någolunda frisk igen så i morgon är de skolan som gäller, eller jag har inga lektioner men träning ska de bli och sen har jag ett möte vid två tiden angående en modevisning jag ska gå 11 december ska bli riktigt intressant och höra lite mer om projetet! Senare på kvällen ska vi ha projekt-möte med min projekt grupp de ska bli kul att börja fundera på föreställningen och vad allt de innebär, massa jobb men också väldigt roligt! jag ska hinna lägga upp en planering för min träning i morgon också så att jag kan sätta fasta tider på schemat annars blir de lätt att man fuskar och bara går på lektionerna med lärare.

När jag är klar med schemat ska jag försöka lägga upp det här på bloggen!
Nu ska jag sova godnatt!


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback