Melodifestivalen

Men först på schemat är de melodifestivalen:) vilket bidrag tror ni vinner? Jag är igentligen inte insatt i melodifestivalen men de är rätt så mysigt ibland att krypa upp i soffan med en varm kopp te och bara lyssna och titta inte behöva fundera så mycket! jag tror att måns bidrag ligger bra till men de är också bara det jag har riktigt koll på hur de låter så har inte så mycket att gemföra med haha:P Ska dricka lite kaffe och äta lite tårta nu så att jag piggnar till hörs kanske en gång till innan vi drar ut på äventyr jag och min babe Erika!<3

Your words
Postat av: Stella

Hej! Jag och min kompis Helena har startat en blogg om självkänsla & självförtroende för att det är ett otroligt viktigt ämne som allt för få bryr sig om att ta upp. Därför startade vi vår blogg där vi skriver om egna erfaranheter, hur vi förbättrar dessa hos oss själva och hur tips på hur andra kan göra. Om du är intresserad så titta gärna in. För övrigt har du en jäkligt snygg bloggdesign!



Take care :)

2009-03-14 @ 20:58:07
URL: http://dukan.blogg.se/
Postat av: sandra jonsson

sådär ;)

2009-03-16 @ 21:32:04
URL: http://jonsson89.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback