God morrgon!

Uppe med tuppen idag! jag måste nog säga att de här har varit den värsta natten på flera år! jag har vaknat minst 15 gånger eller jag har rättare sagt aldrig riktigt somnat, varje gång jag slumrat till har jag ryckttill och vaknat? What's wrong with me? iallafall så kom jag i säng runt tolv i går de har jag ine gjort på jätte länge känner mig rätt så stolt! Dagens plan är denna: 

- Äta frukost och lägga i en tvättmaskin med tvätt!
- Betala telefonräkningen!
- Ta en lång promenad med Sally i de fina vädret.
- Jobba med Herbalife någon timme
- Fortsätta tvätta!
- Fixa lunch
- Jobba (Simlärare)
- Middag
- Jobba med pappersarbete om jag orkar!
- Fortsätta tvätta!
- Sova!

Låter som en helt okej dag nu ska jag börja dagen med en Herbalife shake!


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback