DennisM

Jag vaknade för en halvtimme sedan jag som hade ställt kl på halv nio:/ skit också! Jag förstår inte mitt undermedvetna måste ha lärt sig hur man stänger av mobiltelefonsalarmet! jag vaknade inte ens lite av de idag!!! Och jag som har saker att uträtta idag satan!

Ingen har väl missat diet bloggaren från Göteborg? DennisM,  han kör gröna te-dieter osv. men man kan i själva verket inte kalla de dieter utan snarare svält perjoder och de är absolut inte hälsosamt:/ Visst jag tycker också att man ska vara smal och hatar övervikt men man ska inte se ut som skellet och se annorektisk ut... och de tär på hjärtat att svälta sig på detta sätt! Men sen tycker jag ändå att DennisM är en duktig bloggare och att de är intressant att läs hanns blogg! Dels för att den är så proviserande:D

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback