borde sova!

Fan! jag är för nervös för att kunna sova! åker till Stockholm i morgon för att göra ett intagningsprov men har ingen aning om vad jag ska göra... om jag ska vara med och göra alla delar som fystest osv. eller om jag bara ska visa vad jag kan eftersom jag ska börja i 3an om jag börjar till hösten... på rektorn lät det mer.. ja men kom då då för alla är ju där så kan vi prata vidare .... what a fuck jag är nervös.

Men de brukar vara värre såhär kvällen/ natten innan sen på själva dagen släpper det lite och de blir till energi istället (eller är de önsketänkande?) jag vet inte om de omvandlas till energi men de brukar iallafall släppa en aning för mig! Hoppas jag hittar nån trevlig kompis som jag iallafall kan umgås med, borde kanske ringa Patrik och kolla vad han håller hus i morgon... en fika med en stor sallad skulle passa fint när allt är klart! =)

NEJ nu måste jag tvinga mig själv att sova!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback