090330

Måndag igen, har varit ute med sally en stund de hade varit riktigt skönt om de inte hade blåst så mycket... Nu är de en vecka kvar till min födelsedag=) funderar på att ha en middag med några trevliga tjejer och kanske någon kille också;) Men tror jag bara vill vara kvar här hemma och inte gå ut hade tänkt mig en mys kväll med ost och kex nått gott vin och en film kanske? Låter de som en bra idé? Ska planera ihop något bra ;)

I helgen blev de en två dagars fredag = Goya som vanligt och Lördag blev de Hangloose... kanske en aning förmycket alkohol för att vara en och samma helg ...  och jag som hade bestämt mig för att trappaner på festandet och alkoholen haha får bli skärpning nu!!! In föra en vit månad kanske skulle vara en god idé... men undrar om jag skulle kunna hålla mig?! Tveksamt....

Nu ska jag koka te och börja jobba med pappers arbetet!

Jag visar före och efterbilder på Sally (min hund) sen så får ni se hur hon blev efter att jag ryckt klart henne:D

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback