Fredag

Jag har varit dålig på att uppdatera sorry! Men på grund av allt som hänt så har jag inte orkat men börjar iallafall sakta men säkert må bättre... De är många nära personer som mår dåligt just nu så på grund av massa olika saker så nu gäller det att ta hand om varandra, vi måste vända den här svackan!!!

Jag tänkte börja med att berätta om fredagen som jag inte har hunnit med att göra än, Jag och Anna var ju som sagt i Stockholm för jag skulle på en casting men vi kom dit vid 10 tiden så de va 4 timmar kvar innan vi skulle till karlavägen 100 där castingen skulle vara... vad tror ni vi tillbringar tiden med? Jo äta!  toppen 4 timmar med att äta massa onyttigt, blev orolig ett tag att jag skulle svälla upp... passar ju bra när man ska se lång och smal ut haha eller inte!  vi åkte lite tidigare och satte oss på ett fik på karlaplan riktigt gulligt ,dörren såg ut som en dockhusdörr haha så liten:) castingen gick bra så nu är de bara att vänta och se!

När vi satt på stationen så var det 2 arbetande killar med snickarbyxor som spanade in oss de kanske gick förbi oss 6 gånger haha, de trodde väl att vi hade spanat in dem... vilket kanske va lite sant, men lite övedrivet iallafall! Och borde inte de jobba?

På kvällen blev de utgång fick en sorg-attack eller vad man ska kalla det tårarna börjar rinna och svårt att andas men de gick över fort så kvällen blev trevlig och de blev efterfest hos Jeppe kom hem vid halv 6 på morgonen ! Jag kände mig hungrig när jag kom hem så gjorde en herbalife-shake med fil och hallon så god!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback