Stockholm

Jag har skaffat ett tangentbord! jippi nu kan jag skriva normalt igen så nu ska de bli mer bloggande från min sida! i torsdags tog min gamla klass studenten! Många undrar om jag tycker det känns jobbigt att inte ta studenten i år men de gör jag inte jag ser fram emot ett helt år på cirkusgymnasiet i stockholm till hösten och de kommer bli toppen för mig !
Men jag var med och festade i torsdags iallafall och jag hade jätte trevligt!

Men måde skit på fredag morgon, Nej tänkte jag jag kommer inte palla att åka till sthlm men jag ryckte upp mig tog en dusch packade väskan ! (jag packade även ner en påse i väskan försäkerhetsskull...) Kristian, Maja och jag satt färdiga att åka kl halv fyra på eftermiddagen och vi bar iväg ! Festen på cirkör va helt otrolig har nog aldrig varit på någon roligare fest i Sverige, alla var så avslappnade och vi dansade hela natten (krogen kan slänga sig i väggen!) jag träffade några som kommer gå i min klass de var hur trevliga som hälst !

Nu ska jag plocka ihop i köket mamma hade gjort en super god middag kyckling och ugnstektagrönsaker, så hon ska inte behöva plocka undan när hon har fixat så mycket hela dagen...

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback