090603

hej!
dålig uppdatering jag vet! jag ska bli bättre... några av tangenterna fungerar inte på datorn, skit segt är de! men hittade funktionen skärmtangentbord så nu kan jag skriva igen! Jag har har hunnit med massor under den här lilla bloggpausen! vädret har varit fint några dagar så man har fått lite färg de är aldrig fel;) har haft middag med Miriam, Frida och Mickis och sånt måste man göra oftare de är hur mysigt som hälst och inte särkilt ansträngande precis! jobbade natt både fredag och lördag vilket blir denna helg också eller iallfall på fredagnatt... jag har gjort ett nytt legg också vilket var på tiden passet börjar bli lite slitet... vilket inte är nå bra, vissa länder är ju så kräsna man har ju ingen lust att bli stoppd i spärren om man ska åka någon stan... näe nu måste jag ta ut sally en vända hon grinar här brevid mig! förstår mig inte på den hunden ibland, hon brukar aldrig gå ut den här tiden så varför vilja göra det nu för? jaja man har väl inget val bara att sätta på sig kläder och gå ut...

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback