Träning!

Den här veckan måste jag lägga upp min träning inget snack om saken! Jag måste lägga upp ett konditions-schema, styrke-schema, stretch-schema och jag måste börja träna volter igen! ska ju  vara i form inför intagningen till sthlm.. vilket troligen blir i februari nån gång! Nu fattar ni ingenting om ni inte känner mig... Jag har hoppat av sista året på cirkusgymnasiet här i gävle och ska troligen börja på cirkusgymnasiet i sthlm efter sommaren. Jag gjorde det här valet eftersom jag har varit sjuk så mycket jag har varit på sjukhuset titt som tätt och jag hade inget annat val, eftersom min utbildning går ut på att träna och min kropp har inte klarat av de under den här perioden jag har varit sjuk. Men nu är jag fit for fight! Så håll tummarna för mig:D


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback