tjocka människor..

Jag såg ett program igår om världens tjockaste människor.... jag tycker de är äckligt rent ut sagt, hur kan man låta sig själv bli så tjock? och hur kan man ställa upp på att vara med i ett tv-program de är så förnedrande.. Jag blir ledsen av att se dessa program... USA skriker fettma men vad tror den amrekanska befolkningen igentligen? kylskåpen består ju bara utav kaloribomber och socker! inte konstigt att barnen blir allt större och större... Jag ska aldrig låte mitt barn bli tjock om jag nu får några barn! De ska ha aktiva liv med mycke glädje! Sen förstår jag inte hur man säger till folk som är överviktiga att de ska vara nöjd med sin kropp överallt får man höra "börja älska din kropp "" Var nöjd med de du har" osv. FelFelFel Bestäm dig för att leva ett sundare liv så får du både en snyggare kropp och blir betydligt piggare! Och livskvalliten ökar!

Your words
Postat av: Madeleine

jaa jag förstår inte heller hur människor kan låta sig bli så feta! det är äckligt

2009-02-19 @ 22:33:47
URL: http://coralchic.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med dej, äckligt!



Kan inte du maila över minst 3 bilder som du vill ha med på bloggen?

Skriv lite vilken stil du vill ha, färger med mera!

Länka gärna till bloggar i mailet, bloggar som visar ungefär vad du gillar.

Kram på dej och sov gott!!

2009-02-19 @ 23:17:46
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en sak att vara 10 kg överviktig, men hur fan kan man låta det gå så långt ! usch fattar det inte! Hur orkar dom ens få i sig så mkt ? .. och vissa har mål att väga 400 kg, nej usch !

2009-02-20 @ 15:31:57
URL: http://youngcatta.blogg.se/
Postat av: malin

En del kan bli så fast de inte är meningen o så. Ja är själv svårt överviktig o har blitt sängbunden för de men bara för de behöver man inte va äcklig eller så. Alla är människor oavsett om man är tjock eller smal.

2009-02-23 @ 23:39:23



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback