Tisdag

Hej hoppas ni mår bra idag!?

Jag mår iallafall toppen! Kenner mig som en energi bomb, tog mig en sovmorgon imorse så gick upp vid tio, så kan ju bero på det!

Men ska börja berätta om gårdagen lite grann blev inte så mycket firande av mamma för min del åkte ner på stan och tog en shoping-sväng med Miriam. Jag hittade en jätte fin tröja på gina för 50kr snacka om kap! Sen tog vi en fika på Wayne's coffe riktigt mysigt de fanns en lampa med stål pinnar spretande åt alla håll som de satt massa lappar på så vi tänkte att vi kunde göra lite reklam för New generation tour 2009! vi gjorde helt enkelt en egen lapp och satte upp där med mitt telefonnr på så nu får vi se om nån hör av sig haha sätter lite spänning på vardagen!

Resten av kvällen ängnade jag mig åt att prata i telefon och skaffa köpare till eventet så somnade runt halv ett... De måste jag ändra på!

Idag så har jag gymmat i 1.5 timme de va ovanligt många spännis killar där i dag som vrålar läs (försöker få uppmärksamhet) onödigt högt när de tar i... Jag undrar vad de vill få ut av de!? Jag skulle iallafall inte be någon av dom typerna om jag skulle behöva någon hjälp...nån kille som kan berätta varför många gör så?  Eller är de så att man orkar mer när man skriker? Kulstötare och diskuskastar  osv. de skriker ju också hm...

Nu till nått annat det är ju tisdag vilket betyder Simskola med stort S, hoppas de är Maja och jag den här gången har inte träffat henne på evigheters evighet känns de som!!

Sen har jag kanske ett hemligt projekt på gång berättar inget förrän jag vet mer och har skrivit kontrakt!:D


Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback