The Tudors

Nu blir de sista avsnitet av The Tudors för den här sesongen kommer kännas konstigt att inte ha myskvällarna med familjen på onsdagar framöver, får kanske införa filmkvällar på onsdagar så att de inte känns så tomt haha. Näe jag vet inte kommer nog att klara oss utan The Tudors ett tag kan ju använda tiden till nått nyttigt i stället, jobb kanske?

Jag blir så less på att ringa till Walter utan att få svar... i dag har jag kanske ringt 10 gånger måste ju bestämma nått snart så jag kan lägga den uppgiften åt sidan och börja leta lägenheter och andra viktiga detaljer istället! Kom igen Walter, kom igen! I morgon måste jag få svar!

    
            

Your words
Postat av: Nicolas

häftiga bilder!!

2009-02-12 @ 20:17:09
URL: http://nicolasg.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback