Smink!

Idag har jag rensat ut mitt smink vilket för mig känns som självmord eller inte riktigt men ni fattar! jag älskar smink och skönhets prudukter, slängde jätte mycket, allt ofräscht och sånt jag aldrig använder men gav några ögonskuggor till Miriam som jag förövrigt har tillbringat kvällen med, vi drack the och åt sockerkak som hon bakat och snackade om allt som hänt sen sist... visst känns de lite skönt att bara ha fräscht smink men vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag lagt ner på allt jag slängde.

Förövrigt hände en jätte obehaglig sak när jag skulle gå ut till bussen, jag vet inte riktigt vad som hände men jag trodde jag hörde bussen och skulle missa den, ingen big deal kunde ta en annan buss i närheten om jag missade denna... men fick nått som liknade en chock eller panik och började skaka och blev illamående efter min springtur på 5 meter och slutade inte skaka förren flera minuter efter att jag satt mig på bussen! Och jag mår fortfarande illa...

Ska sova nu, blir tidigt imorgon eftersom mamma fyller år så måste va upp före henne... kl står på 06.30 :)

Godnatt!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback