No workout!

Tyvärr så blev de ingen träning igår eller idag:/ jag som va så taggad igår och idag va jag inte riktigt i form haha blev en hård natt! Men de va tur att jag bestämde mig för att skippa träningen igår, hade blivit svårt att hinna städa klart innnan simskolan... Simskolan va tre snabba timmar den här gången, barnen var kanske lugnare eller så var de jag som hade en bättre inställning vem vet fort gick de iallafall! När jag kom hem blev de middag med familjen, mysigt!

 kvällen fortsatte med att gåra iordning sig körde på ett randigt polofodral med långa ärmar och stora hollywood lockar och en sminkning fokuserad på ögona med svarteyeliner och varmt rosa-oranga läppar ! har tyvärr inga bilder från kvällen... vi hamnade iallafall på Goya och vi dansade sönder fötterna! sen blev de jag och Erika i bastun som vanligt! Det har blivit lite av en tradition att efter party blir de bastu, hm vet inte hur bra de är att basta då man som mäst behöver fylla på vatten i kroppen hehe mysigt är de iallafall!

tack för en trevlig kväll girls we rock!

Your words



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback