Galet!

Hej

Blev ingen hård träning på springbandet heller 25 min löpning sen var jag tvungen att gå hem igen, hade planerat att gå och sola med Erika vid ett och kom iväg till gymmet lite sent... men imorgon ska jag på powerafro iallafall tror de kommer bli riktigt jobbigt!!

Vi va och solade på ett sälle jag aldrig solat på förr "Bruno" riktigt bra fick riktigt mycke färg..  Men redan här började kaouset haha ena myntet hade inte åkt i ordentligt så solariet la av efter 10 min så får ropa på hjälp iallafall och de va fixat.. men märker sen när jag tittar mig i spegelen att jag är röd som en tomat! "nej vi som kanske ska ut ikväll" va de första som dök upp i huvudet på mig? inte de att de är ohälsosamt eller så bara att de kanske kunde förstör min look för kvällen! Märkligt vad man kan vara utseendefixerad igentligen... men jag hade tur de gick ner rätt så snabbt va mest värmeröd:)

Jag va pepp för att gå ut men erika va inte lika motiverad som mig, helt om bytta roller sen förra fredagen då jag inte följde med. Men Erika följde med!

Jag fixade mig i lugn och ro och va riktigt nöjd med resultatet, men erika kom över när de va ca 30 min kavar tills bussen skulle gå så nu blev de snabba puckar jag sminkade henne och satte upp håret och sen sprang vi till bussen.... bussen va sen och när den kom var den smockad med folk så vi bestämde oss för att ta en taxi till förfesten...

Det va en trevlig förfest vi tänkte dra ner på Heartbreak men jag och Erika kom inte in eftersom att de va 20, tycker de är märkligt de va ju inte nå folk...men vi gick till Goya och tog stämpel istället och där behövde vi inte visa legg...

Gick vidare för att dricka billig öl på gamla jackpott (kommer aldrig ihåg vad de heter nu) riktigt mysigt, träffade Miriam där också så de va ett plus i kanten! minus i kanten va en hand som smekte innsidan på mitt lår som jag helatiden va tvungen att ta bort.. KILLAR kan vara så på...men de gäller även tjejer i vissa fall!

vi gick tillbaka till Goya och vi hade riktigt roligt men kvällen slutade Galet jag satte mig i baren ett tag och fick plötsligt synbortfall fick panik såklart men jag visste att de va migrän eftersom de har hänt några gånger tidigare i mitt liv, men blir lika rädd varje gång hade tappat bort Erika så va helt själv också vilket gjorde saken värre. Men efter många om och men så fick jag tag i erika och vi åkte hem tror ni inte att jag gör världens vurpa när jag kommit ur taxin? Haha så kvällen slutade i ett gott skratt iallafall :D



Tyvärr inga bilder från kvällen så får bjuda på sally istället;P




Your words
Postat av: - H*

- gud vad söt hund !

2009-02-08 @ 00:03:52
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Klara Roos

söt hund :)

2009-02-08 @ 00:16:28
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: Erika Karlsson

hahaha jag skrattar lika mycket varje gång när jag tänker på din vurpa :D

2009-02-08 @ 15:36:20
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

Din Mail: (visas aldrig)

Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback